Brotherhood Till I Die

Brotherhood Till I Die

Followers

Saturday, February 2, 2013

sepetang kerja sabtu hari

ASSALAMMUALAIKUM DARI JENERAL

Salam petang, ditemani 2 botol air coke, mild7 charcoal dan cricket nylon hitam, melepak aku kt kedai azhar maju dataran senawang. Keletihan, panas, dan aku rsa nk baring jer ni. haha

Sabtu bagi aku adalah hari bekerja. Walaupun smpai pkul 1.30 ptg pun, tapi hari SABTU kot. Haha hari kebiasaan aku menghabiskan waktu pagi tnpa melihat matahari naik dan hnya ingin berjumpa ptg dan mlm. Phm2 jela mksd aku. Keh3 ;) 

Hari ni aku blik keje agak lmbt ckit, pkul 2 ptg sbb aku kena tolong brader opis tu buat B.Q dia. Tender tu nk kena anta selasa ni, tu yg gelabah suruh aku tolong. Lgpun aku xda kje nk buat, so aku pun busy kn diri dgn keje org lain. Dh mcm budak praktikal dia layan aku. Hahaha lol

Alhamdulillah tghari td aku kena game ngn member baik aku sndri. Dia suruh aku lepak kt umh dia sbb dia ckp fmly dia xda. Masa nk masuk jer kwsan umh dia, aku nmpk bapa dia kuar nek moto nk g kdai. aku masuk jer umh, mak dia dh hidang makanan tghari smbut aku dtg ajak lunch. Aduuss segan gile aku, walaupun aku knl fmly dorang, tp segan la dtg lunch umh org. Haha seriusly, ikan bakar td mmg sedap.Mak dia ckp simple jer, tp mmg sdap. Terbaekk. Alhamdulillah rezeki. :D

Jam dh pkul 3.45pm, aku pun gerak balik umh tp akuu singgah jap senawang. Laptop member aku rosak, aku nk g tolong anta kt kedai dulu. Then hasil eyh, kena tnggu sejam dan aku skrg tgh dok melepak kat mamak ni. Kdai ni bole lak pasang lagu industan. Haha aku rsa mcm nk menari2 jer ni hah. Lol =)

Air coke ni dh 2 botol aku minum, dh naik lemas dlm kepulan2 asap ni, mana cina technician ni. Xcall lg. Dh siap ker belum? Aku nk dtg amik esok laptop ni tp xnak lak dia ni. Hampeh tul la. ke td aku salah bg no fon aku? #eh? Haha jam dh nk pkul 6 ptg ni, aku dgn pkaian office dok lepak lg kt mamak ni. Heran mata2 yg memandang. Huhu 

Aku sebenarnya malas nk update story panjang2 tp hakikatnya aku tgh bosan ni. Hahaha layankan jela. At least x terasa sgt aku dok menunggu ni. 

 Tapi, tapi, tapi... aku ada berita baik gak la nk habaq mai nih, isnin ni aku akn transfer ke tangkak, johor. Wow! Terbaeek. Hope Allah akan sentiasa melindungi aku dgn hidayah, rahmat dan rezeki dariNYA. Amiiinnnn. ;) aku mmg suka travel kalo bole lg jauh utk aku buka segala mata dan luas pemikiran aku dlm mengenal kehidupan dan diri sendri. 

Isnin ni officially, JOHOR AKU DATANG. Kah3. Poyo, poyo, poyo. Haha 

Weii, aku nk end story aku smpai takat ni jela. Aku nk layan lagu industan ni jap. Makin lama, makin rancak lagu ni. Joget yuk! Haha take care guys. Ada masa aku story lg. Adiioosss! 

No comments: