Brotherhood Till I Die

Brotherhood Till I Die

Followers

Monday, February 4, 2013

Leteran yang pertama dari org tua yang bergelar boss

ASSALAMMUALAIKUM
Alhamdulillah ke hadrat illahi kerana aku masih lagi bernafas dan dikurniakan nikmat dariNya yang sementara. 

Pagi tadi adalah hari pertama aku kerja di site tangkak,johor. Hari ni merupakan hari yang sangat panjang bertemankan hujan dari awal pagi hingga lewat petang. Secara mengejut, boss aku as project manager datang melawat site dan ketika itulah aku dan assistant aku kena leter. Tapi syukur, leteran itu adalah untuk membina mutu kerja kami. Terima seadanya. Thanks boss sebab belanja lunch dan tilam ni keh3. ;)

Dari petang sampai sekarang aku dan si man ni a.k.a assistant aku dok ngadap drawing, report, draft, bla bla bla... banyak benda nk kena planning, arrange, order supply, dan mcm2 lgi. Serabot gile otak aku ngn si man ni. Walaupun aku baru kenal man, tapi mcm2 cerita dah dibualkan. Sempoi gak org nyer. Btw, dia muda dr aku. Baru 20 tahun kot and aku 22. Haha ;)


Working



Inilah tempat tinggal yang sepanjang projek berjalan dalam kontrak, dan juga office aku. Atas bilik untuk tempat tinggal dan bawah site office. 24/6 is my working hours. Hahaha its fun actually. ;) ahad cuti lerr.. 

sekarang adalah masa untuk aku berehat dan esok pasti adalah hari yang padat dan adventures. Hehe ;) so guys, take care. Selamat malam dan mimpi la gula2 kapas yea. Lol.. keh3. Adiioooossss. ;P

No comments: